好多人都有興趣知我響邊喥學dance, 其實好多地方都有得學嫁啦,唔明佢哋點解一定要問我‧好啦,既然咁多人想知,我就介紹吓我間dance shcool啦:間dance school個名叫〝Ones To Watch Dance Company〞; 係位於Tsim Sha Tsui; 喺HK暫時只有一間,聽聞喺Japan都有嫁,所以有時上課會見到啲Japanese嚟參觀(嘩!佢哋好In、好有型,樣靚、身材好,總之就潮爆啦!),呢間school主要係教授外國嘅dance, 最常見嘅係Hip Hop & Jazz, 而chinese dance係冇嘅,而導師大多數係喺外國深造返嚟,有啲係明星指定嘅舞蹈員,有啲仲係歌星潻(教我嗰個阿sir就係啦,不過我唔係因為佢先至choose嗰班,我係開咗課先知喳),聽落係咪好好呢?係咪有啲心動想去學呢?不過呢個世界平嘢係冇好嘅,有咁好嘅school, tuition就當然唔平啦,唔......比起出面學dance's price就expensive咗啲囉‧
your can click the school's website if interest: www.onestowatch.com.hk
 
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()