"Joanne, you have a kind heart, but be honest, you are not serious enough about work, you have to learn to be more serious. the competition is very keen in the world, always remember!" 呢句說話係以前一個同事對我講嘅,當然,我哋之後做咗好好嘅朋友喇,其實認識佢成為我人生嘅另一個轉捩點,我喺佢身上學到好多冇人教過我嘅嘢,而我所做嘅錯誤,佢可以毫不留情咁抖正過嚟,我咁講係因為我當時聽到佢話我會好唔開心,又或者會好嬲,但係佢每次都會即時逗番我之餘仲立即解釋番個道理俾我知,佢整日都會鼓勵我去做一啲嘢,可能佢覺得我好被動之故,當時我一有問題諗唔開都會走去問佢意見,而佢每次都可以俾到一個好中懇或者好滿意嘅答案我,令我覺得佢係喺我人生中一個不可缺嘅人,當我知道佢要離開公司嘅時候,心情真係好唔捨得,佢走咗之後,我有一段時間唔開心過呢‧我知道佢近排屋企有啲唔如意嘅事發生咗,希望佢快啲好番啦,然後我哋再出嚟食飯啦,我哋唔想再食檸檬啦!不過除咗佢之外,以前公司都有兩個人對我都好有影響力嘅,佢哋係little chu & 大家姐喇,我覺得呢三個都係好有性格嘅人嚟!
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()