呵呵,俾我搵到Gi Gi個blog喇!

我知道好多Hong Kong人都唔鍾意佢,原因係覺得佢做咗人哋嘅第三者,而我就覺得佢好堅強、好有勇氣囉,起碼俾傳播界、市民、歌迷&影迷罵到佢狗血淋頭嘅時候,佢都堅持唔轉行,用笑臉嚟面對每一個人,我相信喺嗰段時間,如果佢一個人行出街,分分鐘會俾人擲雞蛋或者番茄之類嘅嘢,但係佢嗰時都係堅持自己嘅決定計續向前行‧講真,Hong Kong咁多人又有幾多個人受得起呢種壓力呢?好多年輕人都因為一啲小事就話要生要死咁,佢哋袛係要面對身邊嘅人,而唔需要向全Hong Kong嘅人交代喎!另外就係第三者喇,呢個世界有好多人都做第三者,都拆散人哋嫁啦,我覺得最有問題嗰個就係鄭生喇,如果佢同邵小姐係打風都打唔甩嘅嘅話,Gi Gi點都拆唔散佢哋啦,鄭生如果唔貪新鮮嘅話依加都應該仲同緊邵小姐拍拖啦‧

各位Hong Kong人,每樣嘢都應該用唔同嘅角度去睇、去諗,知道未?
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()