唔知女人嘅直覺係咪真係好'稜'嘅呢?自問我啲第六靈感真係唔太差,例如我feel到有人鍾意我,雖然佢個口唔認,但係最後都得到證實;以前同我拍拖嘅男朋友對我講大話,我好多時都會feel喥囉,之後當然要俾佢哋知道吓,嚇吓佢哋都好呀嘛,呵呵!
事原喺上年christmas一個colleague送咗張christmas card俾我嘅時候,我就覺得有啲奇怪的感覺,因為佢絕對唔會做呢啲嘢,之後我又覺得佢對我哋nice咗好多,唔似平時咁有性格,所以我更加覺得佢奇怪,直至尋日,終於知道佢唔做喇,佢話佢會出去自己搞生意,我覺得都好嘅,診住後生嘗試多啲新嘅嘢嘛!不過老闆將會冇咗個得力助手啦!
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()