問:「上面寫住啲咩?」
答:「圖鴉‧」

問:「錯‧」

答:「哈哈,我知,係I love you‧」

問:「錯‧」

答:「咁究竟係咩嚟嫁?」

問:「呵呵,咪係酒井法子簽名囉‧」

我第一次去睇嘅concert就係Noriko Sakai(酒井法子)嚟Hong Kong開嘅concert喇,嗰時係去會展睇嘅,記得我訂咗tickets之後開心到傻咗,不過Japanese開concert係唔俾人帶camera入去嫁,而且唔會好似Hong Kong睇concert咁可以近距離接觸,佢哋會用啲鐵馬欄住,啲fans祗可以坐喺自己個位喥睇,其實我覺得唔夠盡興囉,咩都話唔得,不過喺我哋走嘅時候有抽獎,我好幸運呀,我抽到Noriko Sakai(酒井法子)嘅親筆簽名呀,呵~呵~呵~呵~ ~

哝!我記得Noriko Sakai(酒井法子)係14th February生日嫁,咁即係Valentine's Day,嘩!我羨慕呀‧
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(6) 人氣()