記得我上年生日個friend book咗JW Marriott hotel同我食dinner buffet慶祝,嗰喥啲buffet超好味,暫時亦都係我食過咁多間buffet最好嘅一間,不過如果想去食嘅話係需要一個月前book啦‧
而今年我哋就去咗Harbour Plaza hotel喥食dinner,嗰喥啲嘢食唔錯架,都好好味,喺我食嘢嘅時候仲可以睇到出面嘅海景,感覺氣氛好romantic呀,嘻嘻!其實當你慢慢咀嚼、慢慢欣賞海景嘅時候,可能餐dinner已經食上兩三個鍾頭啦‧
arrow
arrow
    全站熱搜
    創作者介紹
    創作者 LittleCute 的頭像
    LittleCute

    ✿ The Sky of Little Cute ✿

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(10) 人氣()