Tonight同咗一個Japanese嘅friend食飯,其實係佢尋晚打電話約我食飯兼慶祝birthday,嘻嘻!我哋去咗『翡翠拉面小籠包』〈Crystal Jade La Mian Xiao Long Bao〉喥食上海嘢,最初我覺得好奇怪,佢竟然識去上海restaurant喥食嘢?一問之下,原來係佢嘅一個Korea同學食過介紹佢去食嘅,當然嗰間restaurant啲嘢都好好味啦〈好彩叫嘢食嘅時候問清楚喱,我差啲叫咗個全店最辣嘅拉面〉,個門口都睇得吓,唔錯架!食完上海菜之後,我哋去咗Haagen Dazs喥食雪糕,哈哈!好好味呀,好耐冇食啦!
 
真係好橋呀,一年前呢個朋友喺Japan嚟Hong Kong時我同佢慶祝birthday;而一年之後佢離開Hong Kong前又同我慶祝birthday,我哋今曰仲影咗貼紙相潻,林走嘅時候經過Shiseido佢同我講話Japan賣嘅產品比Hong Kong平,佢仲話佢番去之後會大量入貨,聽到佢咁講我當然要搭單啦,我叫咗佢幫我買〝Climax Lasting Powdery UV〞&〝Whitening Eye Serum〞,呵~呵~呵~~~
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()