最近公司好多嘢做,每日都忙到天昏地暗,直到今日終於可以同個friend食個luch啦,我哋去咗海港城嘅Triple O's喥食Hamburger,之前去MOS burger食嘢嘅時候已經覺得啲hamburger好big架啦,點不知今日先發現原來Triple O's嘅hamburger仲勁,佢嘅size仲too big,我食嘅時候已經將個口mark到最大架啦,但係都唔可以咬得曬佢嘅高度,勁!it is supper big hamburger,不過佢嘅味道唔錯,真係好好味架!我個friend今日攞咗好多手信俾我呀,有好靚嘅電話繩同埋化妝品之外,仲有好多零食,呵呵呵~ ~ ~〈死啦!又開始發福啦!〉之後到咗夜晚我又同另外一個friend食dinner,食完之後我哋去shopping,哈哈!又有收穫,我個friend又送咗支Melody嘅ball pen俾我,支筆好特別架,會著燈架,有七種colours潻,好靚架!嘻嘻嘻嘻......好開心呀,今日收到好多禮物呀!
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()