Avril Lavigne嚟Honng Kong開《Meko X Avril Lavigne The Best Damn Thing Party》呀,本來好開心諗住可以去睇,點不知買唔到飛,嗚 ~ ~ ~  個party其實係5月3號喺九龍灣國際展貿中心Hall B擧行嘅,聽閒反應唔錯潻,可惜我錯過咗‧不過今日同一個同事講開,原來佢8月都會再嚟Hong Kong開演唱會,聽完之後好開心呀,呵呵!又有〝機〞啦!
 
其實我唔係太鍾意聽啲好嘈嘅歌,但係唔知點解我又好鍾意《Avril Lavigne》啲歌喎,我覺得佢唱歌好特別、好有自己嘅風格,當然我都有立即買番隻CD嚟解吓渴啦!
 
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()