尋日收工同班舊同事去食dinner,我哋去咗一間叫〝Our wonderland〞嘅restaurant,嗰喥好特別,我一出lift見到佢哋個門口仲以為去錯地方,因為佢哋個門口好似賣衫嘅store,完全唔似食嘢嘅地方,之後我就走番入lift再睇清楚自己係咪禁錯lift啦,依!又冇錯喎,跟住我決定再行入啲去睇吓啦,喔!原來轉個彎就見到有好多人喺喥食嘢,呢間restaurant除咗嘢食之外都仲有啲自己嘅商品俾食客買嘅,佢哋啲T-shirt圖案都幾得意架,我哋尋晚叫咗個四人餐,但係四個人都食唔曬,因為啲嘢食嘅份量都唔細,最後仲要打包潻,所以如果一大班朋友去食就最好啦,而且我覺得啲嘢食好好味,同埋我覺得嗰喥啲位好舒服,我哋一坐就三個幾鐘,如果唔係我電話響嘅話可能我哋會坐到十一、二點先走,而且嗰喥嘅service都唔錯,事原我哋幾個都抬高頭諗住睇吓呢間restaurant design啦,點不知有個waiter喺老遠走過嚟問:好咩可以幫到你?嘻嘻!我哋好於呀‧
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()