今日有個同事走嚟問我個手機有冇bluetooth,我話有,跟住佢就話借嚟一用,後來先知原來佢用手機影咗啲products嘅相,點不知又冇card套,放唔到落去card reader嗰喥,所以就send bluetooth去我個手機,叫我幫佢整番出嚟‧

唉!足足整咗我幾個字,佢將自己啲相send去我手機,然後我要由手機嗰喥將啲相copy過去張mini SD card喥,再將佢攞番出嚟插入card套,最後再放喺card reader喥將啲相放落電腦,我都唔明公司有相機做咩唔用,要攞手機嚟影相〈公司都有其他人用手機影相,不過人哋部手機真係好勁架〉,仲有佢部手機又唔係咩最新型號,個screen又唔夠大,影出嚟啲相黑媽媽,明知自己card套又冇,card reader又冇就唔好再用相機影啦!

真係唔明,自從office manager上任之後就請埋啲古怪人番嚟,一係就麻煩,一係就毑型,再唔係就冇事都要搵嘢出嚟搞吓,痴線架!
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()