尋日同Little B去咗落馬洲玩,依加好彩返大陸好方便,由我屋企坐巴士再轉火車就到,唔似我哋細個嗰陣跟屋企人返咁辛苦,我哋成十一點先出發, 去到仲可以食lunch潻,之前我好擔心Sunday返大陸會超多人,不過去到之後竟然發現嗰喥係冇咩人,同我平時去羅湖啱啱好相反,我最怕返大陸搭巴士,因為喺嗰喥搭巴士要同人爭上車,佢哋唔會好似香港人咁識得排隊,如果上咗車之後又冇位坐就更加慘啦,因為嗰喥啲巴士搖得好勁,我整日都企唔搵,而且遇著隔離嗰個人個身一陣味仲死多幾錢重,因為我一聞就會暈,所以冬天去會好好多,今次知道落馬洲都有地鐵好開心呀,除咗非常方便之外又唔會發生以上嘅事情‧我哋尋日去咗〝蓮花山公園〞,嗰喥好大呀,比較我住嗰區新起嘅公園仲要大啲,嗰喥有好大好大嘅草原,啲草好柔軟,好多 人喺嗰喥放風箏同休息,而喺草原則邊就有好幾塊石雕,佢哋雕刻一啲人物或動物出嚟介紹石碑下面嘅四字成語,我覺得幾有教育意義,相比起香港就冇咁多呢啲嘢啦,我哋行咗一陣就上山頂啦,上山嘅唯一途徑就係行石梯,嗰喥冇電梯或纜車,對於長期喺香港生活嘅我嚟講,係一個唔錯嘅運動機會,雖然行上山的確好辛苦,不過亦係一個可以俾我出吓汗嘅好時機,但係上山途中都幾恐怖,唔係因為樹林陰深,而係一路行,樹上面嘅毛毛蟲會不斷掉落嚟,結果一地都係毛毛蟲同蚯蚓,有啲人行到哭咁落番山,有啲人又一路行一路叫,不過我哋好厲害呀,一口氣咁行上山頂,山頂起咗一個好似眺望台咁嘅嘢,中間有一個好高嘅孫中山雕刻像,喺嗰喥可以睇曬全個落馬洲嘅景色,離開〝蓮花山公園〞我哋去咗觀鳥,之後就搭番火車返香港啦‧
 
夜晚我哋去咗“札幌”喥食dinner,喺我哋差唔多食完嘅時候,有個女waiter走嚟收嘢,佢攞起我用完嘅碗問:係咪唔要架啦?我當然答佢話係啦‧之後佢唔知做咩鬼,將我個碗放咗落Little B碗飯裡面,打算一齊收走,我望住佢話呢碗飯咪食完架喎,跟住佢竟然將我個碗攞番出嚟,我心諗:你唔係諗住叫Little B繼續吃呢碗飯係嘛?跟住我同佢講話:呢碗飯唔要啦,然後佢先識同我say sorry,我都唔知佢返工係咪遊魂,尤其做食市點可以咁唔講衛生架?!
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()