尋日返學阿sir嚟唔到,所以就轉咗個miss教我哋,佢個名叫Cyan,佢跳舞除咗有型之外仲好S型嫁,我鍾意佢教我哋多啲,因為佢會矯正我哋嘅舞姿,而阿sir就唔會啦!

唔知點解我尋日好努力咁跳,但係身體好似唔聽使喚咁,跳嚟跳去都跳唔到嗰種型嘅感覺出嚟,我望住块鏡入面嘅自己好"炆熷",我好唔開心,我覺得人哋跳到自己都應該跳到‧到咗放學之後,我一上巴士就忍唔住喊咗出嚟,當時我諗係咪應該放棄呢?跳舞可能唔適合我,但係心底又有啲唔甘心,我覺得我會做得到,以前考試成績唔好我都冇喊過,我都唔知點解今次會喊,感覺有啲怪怪哋!

arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()