呢隻dog係我嘅best friend去旅行嘅時候買返嚟俾我嘅,但係我第一眼就覺得佢有啲醜樣(好似我個friend一樣,我第一眼見到佢嘅時候都冇好感‧),所以我放咗喺屋企五、六年都冇用過,直到我個friend送咗個3G電話俾我之後,佢叫我掛埋隻dog上去,自始佢就開始每日陪住我啦,有次我同我個friend開玩笑,話隻dog唔知去咗邊,點不知佢同我講話嗰隻係good dog嚟,佢識得自己返屋企嫁,哎!咁都俾佢兜到‧不過話時話,人不可貌相,雖然my best friend個樣唔係好靚,但係我有難嘅時候佢一定會幫到底,真係唔話得嫁‧

arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()