尋日有個朋友搵我,問我邊喥有LV bag嘅A貨賣,聽完之後「吓」咗一聲,講真,我唔會去買A貨囉,唔係因為知識辦權嘅問題,而係我覺得一係就唔買,要買就一定唔會揀A貨‧不過我又覺得好奇怪,我個朋友算係有錢人,點解仲要去買A貨呢?喺我細問之下,原來佢新年會同老婆返大陸,佢老婆又唔想帶真嘅LV bag去,怕會俾人打劫,所以就打算買個A貨帶去,跟住我同佢講,叫佢老婆帶其它袋去咪得囉,但係佢又話老婆唔肯,唉,我真係唔係好明佢老婆諗嘅嘢‧不過呢個世界每個人都有權做自己想做嘅嘢,只要佢唔會傷害他人而又令自己開心就得啦,如果你哋知道邊喥有得賣就回應吓啦,幫吓人新年會開心啲嘅,嘻嘻!
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()