今日返工攞咗份報紙睇,嘩!好大個心呀,再睇吓啲內容,啊!好romantic喎,心諗如果我係男仔我會寫得更加感人,我女朋友一定會感動到喊,哈哈!可惜我係女仔,絕對唔會做啲咁嘅嘢,呵 呵 呵 ~ 呵 ~ ~ ~

y1pnU7DMyTcOrGaJbLg1YzKDvNKNYKUUfxCRETS4-2tbyAFXaU0wcvkYsSZzedCriohClNQUJAKDvwwck-9T_jIzg.jpg 

今日公司嘅氣氛好搞笑,啲同事見人就講“情人節快樂”,MSN又係“情人節快樂”,Skype又係“情人節快樂”,而我嘅情人節禮物都係嘢食,朝早食完酒心朱古力之後有啲頭暈暈潻‧(唉!酒量太差喇!)

arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()