呢個星期有好多colleagues都請咗假去travel,公司應該得好少人返工‧哈!our bosses唔知會唔會back face呢?因為佢最鍾意公司上上下下嘅人都喺齊喥,不論係finish work之後or saturday afternoon‧不過上個星期OM問我另外一個同事一條好無聊嘅問題:你同Joanne都請假〈咁啱我哋都係同一日放〉咁我哋點算呀?我同另外一個colleague都覺得佢有啲白痴囉,我哋祗係請一日假喱又唔係一個星期,而且我哋又唔係manager or bosses,公司唔會因為我哋冇返而唔開工架嘛,再講我哋又唔係under佢做嘢嘅,都唔知佢咁大驚小怪做咩?
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()