我係一個極度睡眠不足嘅人,所以啲咩咩eye cream, eye essence, 總之係for eyeproduct都可以賺到我錢,真係諗起就傷心喇!嗚嗚 ~ ~ ~

喺我今年生日,啲friends就送咗Mila d'Opiz嘅Hydro Eye Contour俾我,裡面有一支Hydro Sensitive Ampoule &一瓶Maxima Eye Cream,買gift嗰個friend話佢都用緊,覺得唔錯喎,不過要上網先有得訂,其實我對made in Switzerlandproduct都幾有信心嘅,不過佢哋同Japanproduct都係一樣咁貴‧講開又講,N年前生日都有friends送過eye bag俾我,好似發燒用嘅冰袋咁樣嘅,夏天用好鬼舒服架‧

y1pulZPUsThWI47zO0RqHF5pvAZpUUIbbsjYpENeTCv6nZqz5Enb-Ssa1GeqkJc0VUYA2jlZAkS2bI9mzYhOvbnIg.jpg 

另外就係之前買Estee LauderAdvanced Night Repair Eye Recovery Complex啦,係一個男同事介紹我買嘅,哈哈!係咪好搞笑呢?佢嘅質地好好,用後覺得好滑、好快吸收、同埋一啲油嘅感覺都冇,我用eye product係好記太油,因為對eye會出粒粒架,最後就係價錢啦,Estee Lauder呢個品牌究竟有咩係平嘅?

y1pt1OSvncSuirFF2GYMTC3I7YPn_R19TVZ48ZSvpXhbzbJz-OXxNd13Rb4uiEiH52qfLAu5m6U_pGUMOlvDGPjNQ.jpg 

唉,女人總係好貪靚嘅,我就係因為見到Jill Stuart個包裝,咁就又買咗喇,不過香港暫時仲未有呢個品牌嘅專櫃,所以我都係叫人幫我買嘅,又係Japan product,所以價錢用品質都唔使講喇,用落都唔錯嘅,感覺好滑同埋唔油囉‧

y1pHB-ypqRo0bCtWe0Pg9cNJU5CNb948N2wCHpsKXErGjJulvFswQBV823eOBwmGPgMrMVxZrDY2gqXj1LhdAkLHg.jpg 

最後又係Japan嘢,不過香港有得賣,而且有好多專櫃潻,佢就係我之前用嗰隻ShiseidoUV white eye cream啦,都唔錯架,好好用‧

  

講到底,for eyeproducts永遠比其他products貴嘅!!!

arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()