尋晚去咗紅館睇裝修前嘅最後一個演唱會---陳慧琳Love Fighters演唱會08,睇後感係佢好掂,聲線加舞蹈都唔錯,係一個實力派女歌手,而表演嘉賓亦同樣係好有實力嘅男歌手李克勤,不過好意外嘅係Kelly’s boyfriend竟然同我哋坐同一邊,而Kelly’s grandmother就坐我哋嘅對面‧

入番正題喇,就係去睇演唱會之前我哋因為太大雨所以決定食咗dinner先,左諗右諗之後去咗一間叫〝dap〞嘅restaurant喥食,其實平日經過都話去食,之但係每次都因為要去第二喥而齊talk,終於喺尋晚就去得成囉,呵呵 ~ ~ ~ 我哋一出lift見到嘅全部都係黑色油木加鏡嘅裝潢,燈光暗淡,有個待應喺入面走出嚟帶路,當我哋入到去嘅時候,我立即嘩然,真係好靚呀!一張張特大嘅梳發橙好整齊咁放喺喥,橙上面有兩至四個嘅cushion喺喥,見到就昏昏欲睡喇,而樓頂就掛咗幾棧水晶燈,整體感覺就係好維也納式,如果著埋loita style嘅衫就襯絕啦,另外佢哋啲嘢食都唔錯,而我最鐘意就係佢哋嘅湯喇,落足料,超好味,至於價錢大約一個set dinner三佰幾蚊喇‧

http://www.dap.com.hk/index.html

arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()