一個月前my best friend約我去睇舞台劇,而且仲叫我一定要記住嗰一日潻,當時我覺得佢好重視嗰日嘅約會,我有開心過,但係一個月之後,離睇舞台劇嘅前幾日佢先同我講話佢唔去得,叫我自己搵人去,原因係佢唔記得咗約咗我而且仲應允咗其他人去旅行,當時我好嬲(其實依嫁都係),我覺得佢好自私,一啲都唔理我感受,佢約我先嫁嘛,就算真係唔記得,都唔可以就咁話走就走掉低我唔理嫁‧我有試過求佢唔好去,我話咩禮物都唔要只係想佢留低陪我,但係佢都唔肯,嗰一刻我真係好傷心,雖然呢次係一件小事,但係我覺得以後無論發生咩事,佢都一樣會掉低我唔理‧雖然佢去完旅行之後有送名貴禮物俾我,但係我一啲開心嘅感覺都冇‧

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()