日放工之後同bosses &公司啲colleague去睇《The Nutcracker》,喺文化中心喥人山人海,情形同我以前睇《Carmen》嘅時候一樣,大部份都係外國人‧
 
《The Nutcracker》嘅background &燈光配合得非常perfect,俾人一種好實在、好真嘅感覺,完全唔似喺戲院睇戲咁,尤其係杜西米爾將聖誕樹變大嘅時候,真係好靚,好romantic,當時全場每個人都〝嘩!〞一聲,好多人都話:好靚呀!成套《The Nutcracker》都營造一種好romantic嘅感覺,好似進入咗童話故事裡面,以前我讀書嘅時候睇過《Swan Lake》、《Giselle》,直到依嫁睇完《The Nutcracker》之後,都係覺得ballet好好睇,除咗芭蕾舞裙好靚之外,佢哋嘅舞姿俾人一種完全無骨嘅感覺,非常柔軟,雖然係咁,但係我知道佢哋係要好用力咁去跳,因為我喺台下都聽到佢哋跳舞嘅舞步聲‧
 
聽我一個colleaque講「Faye Leung」跳舞好叻,之後我打開本場刊揾到佢張相,發現原來佢係senior principal dancer嚟嫁‧
 
P. S.: 下年三月有《Roméo et Juliette》呀,好想去睇潻!(我會有20% off哦)
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()