假期喺屋企嘅時候,執執吓嘢,my mum執咗我哋細個啲相出嚟,my brother & little B喺喥一路睇一路笑,原來佢哋睇緊我啲相,斃!慢咗一步潻,俾佢哋見到‧
其實我睇番自己細個啲相,真係覺得自己個樣有啲醜,比起其他表姐呀、表妹呀、親戚個女呀......等等,但係我細個有樣嘢好叻,就係古靈精怪,由細到大我係咁多細路之中比較出位嘅一個,可能自細我已經知道〝靚〞唔輪到我啦,為咗要引起大人嘅注意,我要另諗新招,搞搞新意思‧
不過依加我又覺得自己個樣都幾好呀,唔係太醜喱,起碼襟老嘛,嘻嘻!我青春常住!
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()