今日同一個朋友傾電話,我哋咁啱講開感情嘅問題,聽佢講話好多人結婚嘅對象都未必係自己最鍾意嘅,佢話好多女仔最鍾意嗰個竟然唔係自己個老公,而係以前個男朋友,雖然呢啲嘢我以前都有聽過,但如果係真嘅話就好遺憾啦,之後我問佢會選擇做愛人多啲嗰個定係被愛嗰個?佢答我會選做愛人多啲嗰個,嘩!真係偉大呀,連我都估唔到佢會咁答呀,我心諗邊個女仔被佢鍾意真係三生有幸呀,跟住佢同我講話其實愛人多啲嗰種感覺係唔一樣,好難講得咁清楚,不過如果係我就會選擇做被愛嗰個喇,唔係因為我自私,亦都唔係因為我唔付出,而係我接受唔到我心愛嘅人喺鍾意我嘅同時心入面仲有第二個,我鍾意一個人會全心全意咁愛佢,但係如果俾我知道佢同我一齊嘅時候又鍾意其他女仔嘅話,我就會選擇退出囉!
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()