上星期襯冇人車我返屋企咁就自己去咗剪頭髮啦,唔知係咪好耐冇試過剪〝留海〞呢?好似自己都唔係好睇得慣個髮型,於是就每日都要起身吹頭同化咗妝先可以出門口,因為老闆連續幾日都唔係香港,直到尋日先至返公司,佢一見到我就好大聲咁話:好靚呀......〈總之講咗好多次啦!〉之後我同佢同一架lift,佢又同我講:你唔好覺得唔好意思呀,我真心讚你靚架,你唔洗怕羞喎!〈當時唔知講咩好,只識傻笑,心諗:點解某人見咗我咁多日都冇讚過一句嘅?!〉唉!每次我返工著得比較lady啲同化吓妝佢就好大反應架啦,我覺得佢太過張揚啦, 唔使咁大聲啦,講一次未夠囉,我收到架啦,雖然開心但係又有啲怕,你哋知啦,多女人嘅地方就好多是非,尤其有啲女人好鍾意妒忌人,唔知係咪因為讀中學嘅時候太多女仔妒忌我嘅關係呢〈其實依加諗番覺得佢哋好無聊,佢哋妒忌我好多朋友幫、妒忌我多男仔追、妒忌我男朋友咁好條件點解會鍾意我......嗰時我做咗好多嘢去討好佢哋,到頭嚟竟然俾自己信任嘅朋友出賣〉,所以令我覺得當一夥人一齊做嘢,而裡面有好多都妒忌你嘅話,就算點樣同人打成一片都係徒然,因為佢哋唔會去欣賞你努力所得‧
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()