公司有個同事超冇品,佢借咗我個Mini SD card sheath去用之後仲要整爛咗又唔出聲,而且仲放番落個盒到好似原本我借俾佢嗰時咁嘅樣,可恨嘅係我當時冇立即打開個盒嚟check吓佢,如果唔係我會即場叫佢倍番俾我,我真係好熷呢啲人,人哋借嘢俾佢仲要整爛不單止,粒聲唔出咁還番俾人都做得出嘅!我覺得買張Mini SD card對搵萬幾蚊個月嘅佢嚟講唔係一個好大嘅負擔,而且個card sheath又係佢自己整爛嘅,倍番俾我係好應該不過嘅事嚟!但係我依加先同佢講佢一定唔會認,可能仲話唔係佢整嘅潻,因為今次呢件事令我更加覺得佢係個不負責任嘅人,之前佢已經無啦啦整爛我另外一個同事嘅枱頭擺設,而且佢不嬲出名係卸膊之人,但係每次都唔關我事,所以我就冇出聲,但係我覺得做男人做到咁樣真係好過份,都唔明佢老婆點解會鍾意佢嘅!
我讀書嘅時候屋企人整日都會同我講一句說話:經一事長一智!呢句話真係正確無誤‧嗰時我又係借咗套漫畫書俾個同學,佢睇完之後本書就一頁頁咁掉曬出嚟,當時好唔開心,因為套書係我特登叫朋友幫我去書展喥買嘅;而另一次就係我借咗自己偶像嘅CD俾人聽,點不知佢還番俾我之後隻碟花曬,從此我就冇借過任何嘢俾人啦,直到出嚟做嘢之後,我覺得如果其他人需要幫忙咪盡量去幫囉,可惜又係同一命運!
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()