尋晚同班friends約咗去食dinner,左選右選終於決定去食咖哩,開頭好驚自己食唔到辣嘢,之後我個friend話應該唔辣嘅,咁就算啦!都係去啦,因為都諗唔到仲有咩地方好食喇!我哋去咗重慶大廈入面一間叫〝咖哩王〞嘅食店,其實我整日都聽人講話重慶大廈好雜,直到尋晚終於可以一睹佢嘅面貌,我出咗地鐵站有耐就搵到間大廈啦,原來我整日都經過個喥嘅,但係每次都覺得門口好鬼多人企喺喥,再唔係就走嚟同你唔知講啲咩,所以一直都冇留意嗰喥就係重慶大廈,如果唔係要食飯,我跟本唔會走入去‧我企喺門口喥打電話俾我啲friends話我到咗啦,佢哋唔知點解好鬼緊張咁話不如搵人落嚟接你啦,已經講咗好多次架啦!但係我又覺得祗係一*大廈喱,冇理由自己搵唔到嘅,況且我都應該獨立吓,免得身邊每個人都當我係細路女嘛!我問完邊一座同幾多樓之後就開始搵啦,嘩!一步一驚心呀!原來呢個時候我先發現喺我身邊嘅全部都係黑人同阿叉,佢哋高過我好多,如果要喺人群入面搵我都可能係一件難事,突然見到有好幾個差人係出面走入嚟,身邊嘅阿叉不停咁講嘢,睇佢哋個樣好似係有人發生爭執之類咁啦!跟住我又繼續搵啦,我見到好厲害喎,每個電梯大堂都超多人企喺喥等,個電梯載走咗一批人之後,唔知幾時後面又嚟咗一群人,嗰條人龍好似排極都係咁長,不過我一路行一路好多人跟住我,佢哋不停咁同我講嘢,我行得快佢哋仲跟得怏過我,有啲人喺我面前不停咁sales嘢,有啲我又聽唔明佢講咩,唉!左望右望,點解?點解連一個指示牌都冇嘅,唔理啦,繼續向前行啦,依?前面係*頭路?再行近啲,喔!唔使擔心仲有得轉彎,不過係兩條分叉路嚟,死啦!向左走定係向加走好呢?諗咗一陣,都係向右走先啦,搵唔到先行番轉頭啦,哈哈!天助我也,終於搵到嗰座嘢啦,咁我就去等電梯喇,等咗好耐部電梯先由上面落到嚟,點不知當我一行入電梯就〝BB〞響,我望吓電梯入面係一個肥人都冇架喎,而且個電梯仲有空位可以入到兩三個人潻,激死我喇,點搞架?我又要再等過,之後我終於到達目的地,好 ~ 好 ~ 多人喺門口等入席呀,我要*起腳尖,我個friend先至睇到我,呵呵!其實我喺人群嘅隙縫喥已經見到佢啦!至於嗰間食店係一個商業單位嚟,所以有好多間房,不過我所經過嘅房間都有食客,查實佢哋生意應該唔錯,有啲食客會好似我哋咁先打電話預妁嘅,其實喺嗰喥坐就真係唔太舒服,因為好窄,但係啲咖哩就真係好好味囉,我哋尋晚都食咗兩轉先走,主要係啲咖哩唔太辣而且又好香喎,一行六個人食完飽飽之後再行去佐敦嘅〝湯丸王〞食糖水,我個friend話嗰喥啲糖水好好味,聽到話有好嘢食,我哋個個都話去啦!喺嗰喥我個friend話清心丸同湯丸都唔錯嘅,但我又覺得湯丸喥喥都有得食,而且清心丸個名又幾得意喎,又唔知係咩樣,咁我就決定咗要清心丸啦,嗯......都係另一樣好好味嘅甜品嚟,下次去一定要再試,我另外一個friend仲話嗰喥個老闆娘以前拍過戲喎,佢個女都有十幾*啦!......〈呵呵!對呢個女人冇咩興趣,所以其他嘢都唔係好記得啦!〉
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()