y1pSRJYV7u3wsH1gwXabVWMFE7sV4dlDkogR-mVzw-lmnrxEUy_SznUNx4xmEs9q4SovGcDSB6Z68pxspX11te3eQ.jpg 

尋日係情人節, 我哋去咗中環一間叫"La Pizza"嘅意大利餐廳喥食dinner, 嗰間餐廳啲嘢食幾好味架, 嗰樣同埋食落口都唔錯, 不過間餐廳就細咗啲, 我哋去到嘅時候入面已經full曬喇, 最後我哋擇咗露天位置坐低, 雖然座位附近有暖爐, 但係天氣實在太涷喇, 搞到我坐喺喥不停打冷*.

嘻嘻! 呢個係我收到嘅情人節chocolate呀, 聽講話係最新出嘅, 嗯......睇個樣好好味咁喎, 可惜我仲病緊, 所以要介口, 依加都仲未試到係咩味. 傷心

arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()