「男人之虎」、「死佬日記」大家就睇得多喇,男人總係鼓吹自己如何苦,因為門票非常賣得,所以男人講完又講,一講再講自己如何被女人弄苦,但係女人之苦又有幾多個男人會明白呢?最終都係女人自己知,唔信?咁你哋有冇見過話劇有做過女人之苦呀?係咪冇呢?每個女人總係唔出聲咁忍、忍、忍、死忍,冇辦法喇,一出聲個男人就話你好罵佢呀、唔尊重佢屋企人呀、又話人哋啲女朋友;老婆邊有你咁樣架之類嘅說話你聽,唉!其實做女人好辛苦架‧好似啲男人話女人整日搶錢、洗得多錢咁,唔通冇男人騙女人錢咩?報紙都見得多喇,阿咩咩女星被老公;男朋友騙曬啲身家去,人哋都唔一定天生有錢架,而且你哋同個女人拍拖嘅時候已經知佢係啲咩人架喇,你唔想洗咁多錢未尾鬼再同佢一齊囉,另外啲男人買車呀、買電器呀唔通又會平過買女人買名牌手袋?而且我見到條街有好多男人都咩LV架喎,LV已經唔係女人專屬架啦喎!點解啲男人唔話吓自己整日唔想俾家用?如果咁唔願意俾就未鬼同個女人求婚喇,自己入墳墓又話俾個女人迫,如果唔願意個女人都迫唔到架喇,搵個七老八十嘅阿婆同你結婚呀,睇吓迫唔迫到你哋,呢喥要注明嗰個唔係富婆‧

其實每個男人肯花多啲時間去關心吓自己愛嘅人已經好足夠架喇,起碼你會知道個女人需要啲咩嘢,佢為咩事唔開心,其實兩個人一齊係相對嘅,啲男人整日要個女人單方面付出,真係好自私架‧祗要俾個女人知道你哋永遠都支持、關心佢哋,佢哋已經好開心架喇,但係我都唔明咁簡單嘅嘢都冇人做得到,我當然知道有人會話我有呀,但係睇吓喺呢個單身女人越嚟越多嘅社會就知道男人不可靠喇‧男人總係為咗錢同女人而煩惱,但女人亦都會為男人同埋點樣討好男人嘅家人而煩惱,我覺得兩者坦誠係最重要嘅,男人整日話女人八卦,同樣男人都係公開咁樣討論女人唓!

我講嘅嘢冇咩特別含意,祗係想男人們都諗吓自己講過同做過嘅嘢‧事原係尋日一個舊同事IM我,言語間我覺得佢婚後生活並唔開心〈已經唔知身第幾個女人同我講過喇〉,結婚之後嘅女人當然又係為咗男人嘅屋企人而唔開心喇,但係男人係咪應該要做啲嘢呢?佢究竟記唔記得當初結婚自己應承女人啲咩呢?我唔係叫你哋編幫老婆或阿媽,而係我覺得仲有其他方法可以做嘅,大家都係一家人,點解知道出問題都唔理呢!

arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()