y1pa6-KQDEC0gW6q3nk-wjqYMVWmQHkoZt_b8OabHxNfmmnAQ5Qwy45pHgEBReA8ePEzK0qK6QyitSiKJqWZdj1rw.jpg 

而呢款潔面皂嘅主要成份係人類胎盤素(100%)及胎盤水解精華.香港啲天氣又熱又濕, 搞到啲皮膚好辛苦, 我已經轉咗好多隻洗面產品, 但係都唔係好得, 就喺有一晚突然諗起自己好似仲有一個潔面皂喎, 之後就攞出嚟試吓喇, 呵呵 ~ ~ 得救喇, 夜晚洗完面到朝早起身, 塊面都係keep住好乾爽, 唔會好似平時咁潻立立. 以前我都唔知有潔面皂呢樣嘢, 我以為啲人係用普通肥皂洗面嘅, 直到有次我去朋友鋪頭做完facel之後, 佢俾咗一個Royalé Soap我之後, 我先知原來真係有for face嘅soap, 依加好多地方都有賣呢一類型嘅產品, 但係會依唔同嘅成份而價錢唔一樣.
 
以下係佢哋嘅website:
arrow
arrow
    全站熱搜

    LittleCute 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()